Bestuur en Werkgroepen/Commissies

Ben Lebbink - bestuurslid
Anton Baars - bestuurslid, commissie Open Monumentendag

Werkgroepen

De Historische Vereniging Steenderen heeft werkgroepen, die elk hun eigen bijdragen leveren aan het vastleggen van de geschiedenis van Steenderen. Het bestuur is in een aantal werkgroepen met een contactpersoon vertegenwoordigd.
Hieronder de werkgroepen en de contactpersonen.

Geert Jansen - voorzitter
Henk Samberg
Annie Hakken
Wim Knaake
Wim Jansen
Bertus Rietberg - contactpersoon bestuur

De werkgroep houdt zich bezig met het beoordelen, aannemen en sorteren van materiaal.
(Voor de openingstijden van het archief zie onder het menu Vereniging > Accommodatie)

Digitaliseringscommissie

Anke Pasman
Chris Busse
Francine van Leeuwen - tevens contactpersoon bestuur
Gerard Jansen - tevens website beheerder,
Hans Klompenhouwer
Martje Eggens-Postma
Wynand Koekkoek

De werkgroep houdt zich bezig met het digitaliseren en toegankelijk maken van het gearchiveerde materiaal.

Dianne van Hussel
Margo van Steen
Willy Pasman
Ben Lebbink - contactpersoon bestuur

De werkgroep organiseert en bereidt ledenavonden voor, excursies, beursstands etc.

Ondersteuningsgroep Steenderen

Albert Engbers - voorzitter
Wim ten Hoopen
Johan (Joep) Knaake
Gerard Eskes
Bertus Rietberg - contactpersoon bestuur
Wim Knaake, ondersteuning vanuit Archiefcommissie

De werkgroep houdt zich bezig met zaken in en rond het dorp Steenderen. O.a. het realiseren van een fototegel-wandelroute door de kern van Steenderen behoort tot het werkterrein, alsmede het verzamelen en publiceren van 'Steenderense verhalen'.

Werkgroep gebouwen

Wim Willemsen

In deze werkgroep zouden we graag 1 of 2 nieuwe leden zien, die verstand hebben van gebouwen, bouwmaterialen en restauratie, of het leuk vinden zich in deze materie te verdiepen.

Werkgroep Archeologie

Vacant.