Accommodatie

Sinds 10 juni 2017 hebben wij een prachtig nieuw onderkomen voor onze vereniging, nl. aan de Burg. Smitstraat 19, 7221 BH in Steenderen. Daar huren we een gedeelte van de voormalige basisschool "de Steenuil". Ons archief is er gevestigd, de verschillende werkgroepen kunnen er vergaderen en werken en we kunnen u er ontvangen. U bent van harte welkom voor een praatje, het stellen van vragen of het inzien dan wel brengen van archiefmateriaal, zoals bijv. historische foto's of documenten die betrekking hebben op de voormalige gemeente Steenderen en bijbehorende dorpen Baak, Toldijk, Olburgen, Rha en Bronkhorst.

Openingstijden:
elke donderdagmiddag van 13.30 - 16.30 uur.
Tot nader bericht vervalt tot onze spijt de dinsdagavondopening!

De archiefcommissie is dan met enkele leden aanwezig om u te woord te staan.
We hebben geen vaste telefoon, maar u kunt ons per e-mail bereiken via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of via de contact-pagina.

Wilt u dat wij voorafgaand aan uw bezoek iets opzoeken, dan is het handig van deze mogelijkheden gebruik te maken.

HVS Archief