Werkgroepen

De Historische Vereniging Steenderen heeft werkgroepen die elk hun eigen bijdragen leveren aan het vastleggen van de geschiedenis van Steenderen. Het bestuur is in elke werkgroep met een contactpersoon vertegenwoordigd.
Hieronder de werkgroepen en de contactpersonen.

Redactie "de Zwerfsteen

Herman Nieuwenhuis
Mieke van de Valk
Anneke Parent - correct.

Geert Jansen voorz. 0575-452027
Henk Samberg
Jan Hubers
Annie Hakken

Hans Klompenhouwer
Ank Pasman
Bertus Rietberg afgv. bestuur.

Elke donderdagmiddag is de archiefcommissie van 13.30 tot 16.30 uur aanwezig aan Burg. Smitstraat Steenderen in de voormalige basisschool de Steenuil, tevens de eerste dinsdagavond van de maand van 18.30 - 21.00 uur. U bent dan van harte welkom voor informatie of brengen van historische foto's of geschriften van de voormalige gemeente Steenderen en bijbehorende dorpen Baak, Toldijk, Olburgen, Rha en Bronkhorst.

Werkgroep ledenavonden en activiteiten

Dikkie Garritsen
Ben Lebbink
Willy Pasman

In deze werkgroep zouden we graag nog twee mensen extra begroeten die ons willen helpen met het organiseren en voorbereiden van onze ledenavonden, excursies, beursstands etc.

Werkgroep gebouwen

Wim Willemsen

Ook in deze werkgroep zouden we graag 1 of 2 nieuwe leden zien die (een beetje) verstand hebben van gebouwen, bouwmaterialen of restauratie.

Werkgroep Archeologie

Rob is namens onze vereniging lid van de Archeologische Werkgroep Nederland (AWN) afd. Zelhem. Hij is regelmatig te vinden bij opgravingen, ook buiten de voormalige gemeente Steenderen.